Fornitore Globale di Soluzioni di Trattamentu di Acque Reflue

Più di 14 anni di esperienza di fabricazione

Cos'è la disidratazione di fanghi e a cosa serve?

附图1

Quandu pensate di dewatering sti trè quistioni putissi spuntà in a vostra testa;chì hè u scopu di dewatering?Chì ghjè u prucessu di dewatering?E perchè hè necessariu di dewatering?Cuntinuà à leghje per queste risposte è più.

Chì ghjè u scopu di dewatering?

A disidratazione di fanghi separa i fanghi in liquidi è solidi per minimizà i rifiuti.Ci sò diverse tecnulugii per a disidratazione di fanghi, cumprese presse di filtri à piastra è frame è cintura, centrifugazione, pressatura a vite è geomembrane.In più di questi, ci sò altre opzioni dispunibili.

Hè impurtante à nutà chì a dewatering ùn hè micca pensatu à trattà u fangu o u liquidu, si separa solu i cumpunenti solidi è liquidi in modu chì hè più faciule è più prezzu di trattà e fasi separati per a eliminazione finale.Una volta chì a fanga hè stata disidratata, i cumpunenti solidi è liquidi ponu cuntene contaminati chì anu da esse trattatu separatamente.

Chì ghjè u prucessu di dewatering?

Prima chì u prucessu di disidratazione pò principià, u fangu deve esse cundizionatu per mezu di sustanzi chimichi minerali cum'è sali di ferru è calce.O chimichi organici cum'è coagulanti è floculanti.Dopu à u cundizionamentu di u fangu, hè tandu addensatu à traversu o flottazione, cinturione di gravità, un tamburu addensante / tamburu a vite, o una centrifuga.

Una volta chì u passu di acondicionamentu hè cumpletu, hè ora di analizà quale tecnica di dewatering hè adatta.L'scelta di un metudu di trattamentu di fanghi dipende da parechji fatturi chì includenu e caratteristiche, u voluminu, u timing è l'opzioni di dispusizione dispunibili.I trè opzioni di dewatering più cumuni sò u filtru di cintura, a centrifuga è a stampa di filtru di tela.Per sapè quale metudu di dewatering hè ghjustu per voi,cuntrollaa nostra spiegazione più approfondita di i trè metudi.

Perchè hè necessariu di dewatering?

I dui scopi principali di disidratazione di fanghi sò perminimizazione di i rifiutiè per ottene l'efficienza di u costu generale per l'eliminazione.Inoltre, u fangu stabilizatu pò esse trattatu in modu più sicuru è pò riduce i periculi per a salute.Certi fanghi anu veramente un grande reutilizazione benefica è ponu esse appiicati in terra.In generale, i settori publicu è privatu sò tenuti à disposti di fanghi in una manera chì hè appruvata da l'agenzii regulatori è sò in linea cù i so propri esigenze organizzative è sicuri per l'ambiente.

A disidratazione di fanghi hè tipicamente focu annantu à riduce u pesu è u voluminu di i fanghi in modu chì i costi di eliminazione - cumpresu u trasportu - sò mantinuti à u minimu.L'eliminazione di l'acqua hè u mezzu primariu di riduzzione di u voluminu prima chì i residui di fanghi ponu esse trattati o eliminati in a manera più economica.

Sceglite a tecnulugia ottimale?

Comu avemu dettu prima, l'scelta di un metudu di trattamentu di fanghi dipende da parechji fatturi chì includenu e caratteristiche, u voluminu, u timing è l'opzioni di dispusizione dispunibili.

Quandu si cerca di servizii di dewatering, hè impurtante di circà un cumpagnu chì pò offre una suite cumpleta diservizii di dewateringè applicà a tecnulugia ghjusta per i vostri prublemi specifichi per furnisce a suluzione più efficace di costu.

附图2


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022