Fornitore Globale di Soluzioni di Trattamentu di Acque Reflue

Più di 14 anni di esperienza di fabricazione

Cosa hè u generatore di nanobubbles?

Cos'è un generatore di nanobolle (1)

I VANTAGGI PROVED DI NANOBUBBLES

Nanobubbles sò 70-120 nanometers in size, 2500 volte più chjucu cà un solu granu di sali.Puderanu esse furmatu cù qualsiasi gasu è injected in ogni liquidu.A causa di a so dimensione, i nanobubbles presentanu proprietà uniche chì migliurà numerosi prucessi fisichi, chimichi è biologichi.

PERCHÈ I NANOBUBBLES SONO COSÌ REMARKABLE?

Nanobubbles si cumportanu di manera diversa da e bolle più grandi perchè sò nanoscopici.Tutti i so attributi benifichi - stabilità, carica di superficia, flotabilità neutra, oxidazione, etc. - sò u risultatu di a so dimensione.Queste caratteristiche uniche permettenu nanobubbles à participà à reazzioni fisichi, biologichi è chimichi mentre furnisce ancu u trasferimentu di gas più efficaci.

Nanobubbles anu creatu una nova frontiera di a scienza è l'ingenieria chì cambia cumu l'industrii intere utilizanu è trattanu a so acqua.A tecnulugia di Holly è a cunniscenza fundamentale di e nanobubbles hè in continua evoluzione cù i recenti avanzamenti in i metudi di produzzione di nanobubble è e scuperte in corso in quantu à misurà, manipulà è applicà proprietà di nanobubble per risolve i prublemi di i clienti.

HOLLY'S NANO BUBBLE GENERATOR

Nano Bubble Generator hè presentatu da HOLLY, un pruduttu promettente certificatu CE è ISO utilizatu cù a so propria tecnulugia di nano bolle, a so gamma di applicazioni hè particularmente larga in diverse industrie è hà un putenziale di sviluppu enormu cum'è e proprietà funziunali di nano bolle: bolle cù anioni, bolle. splusione cù effettu antisetticu, ossigenu dissolutu in acqua chì cresce rapidamente, alta efficienza è risparmiu d'energia in u trattamentu di l'acqua.Tecnulugia avanzata è matura è u sviluppu chì cuntinueghja à espansione a so gamma di applicazioni, u mercatu crescerà. U generatore nano di bolle puderia travaglià separatamente o travaglià inseme cù i so mudelli currispondenti di Generatore d'Ossigenu o Generatore di Ozone chì puderia rimpiazzà l'attuale decompressione d'alta pressione flottazione dissoluta di fine. bolle è parte di l'equipaggiu di aerazione.

Cos'è un generatore di nanobolle (2)


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2022