Fornitore Globale di Soluzioni di Trattamentu di Acque Reflue

Più di 14 anni di esperienza di fabricazione

Alcune foto di spedizioni recenti

Yixing Holly Technology hè un precursore domesticu in a produzzione di equipaghji ambientali è pezzi utilizati per u trattamentu di l'acqua.

Quì sottu sò alcune foto di spedizioni recenti: media di venditore di tubi è media di filtru bio

zdgf

In cunfurmità cù u principiu di u Cliente prima ", a nostra cumpagnia s'hè sviluppata in una impresa cumpleta chì integra a produzzione, u cummerciu, u serviziu di cuncepimentu è installazione di equipaghji di trattamentu di l'acqua.Dopu anni di esplorazione è pratiche, avemu custruitu un sistema di qualità cumpletu è scientificu è un sistema di serviziu perfettu dopu à a vendita. Attualmente, più di 80% di i nostri prudutti esportanu più di 80 paesi, cumpresu l'Asia Sudueste, l'Europa, l'America di u Nordu. America Latina, Africa .. Per anni, avemu guadagnatu a maiò parte di a fiducia di i nostri clienti è accolti da casa è fora.

I nostri prudutti principali includenu: Pressa a vite di disidratazione, Sistema di dosaggio di polimeri, Sistema di flottazione di aria dissoluta (DAF), Trasportatore a vite senza albero, Schermo a barra meccanica, Schermo a tamburo rotante, Schermo a gradini, Filtro a tamburo, Generatore di nano bolle, Diffusore di bolle fine, Mbbr bio media di filtru, media di settler di tubu, generatore d'ossigenu, generatore d'ozonu etc.

Tube settler hè assai adattatu in tutti i diversi clarificatori è sguassate a sabbia.Hè cunsideratu cum'è un equipamentu universale di trattamentu di l'acqua in l'ingegneria di l'approvvigionamentu d'acqua è di drenaggiu.Hè larga appiecazione, alta efficienza di manipolazione, zona chjuca, etc. Hè adattatu per sguassà a sabbia in l'inlet, l'industria è a precipitazione di l'acqua potabile, a separazione in l'oliu è l'acqua.
U disignu modulare è cubicu autoportante di i Settlers Honeycombed Tube Inclinati aiuta a manipulazione durante l'installazione è ogni mantenimentu sussegwenti.
I media di colonna di tubi di clarificatore di lamella PP nera da 1 mm per u disignu di trattamentu di l'acqua fognaria evitanu membrane di pareti sottili è utilizza tecniche di furmazione per minimizzà u stress di i cumpunenti è a fatica di cracking di stress ambientale sussegwenti.
1mm neru PP lamella clarificatore tubu coloni media per u trattamentu di l'acqua di lignu offre un metudu pocu costu di aghjurnà i clarificatori di l'impianto di trattamentu d'acqua esistenti è i bacini di sedimentazione per migliurà u rendiment.Puderanu ancu riduce u tankage / footprint necessariu in novi installazioni o migliurà a prestazione di i bacini di sedimentazione esistenti riducendu a carica di solidi nantu à i filtri downstream.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022