Holly Technology, un fabricatore principale di apparecchiature di trattamentu di l'acque residue di grande valore, participerà à MINEXPO Tanzania 2025 da u 24 à u 26 di settembre à u Diamond Jubilee Expo Center in Dar-es-Salaam. Ci pudete truvà à u stand B102C.
Cum'è un fornitore di fiducia di suluzioni economiche è affidabili, Holly Technology hè specializata in presse à vite, unità di flottazione à aria dissolta (DAF), sistemi di dosaggio di polimeri, diffusori à bolle è media filtranti. Quessi prudutti sò largamente applicati in prughjetti di trattamentu di l'acque reflue municipali, industriali è minerarie, furnendu prestazioni consistenti cù costi d'investimentu è operativi più bassi.
A participazione à MINEXPO Tanzania 2025 marca a prima apparizione di Holly Technology in Africa Orientale, riflettendu u nostru impegnu à allargà a nostra presenza glubale è à sustene i prughjetti minerarii è d'infrastruttura cù suluzioni pruvate di trattamentu di l'acque residue. A nostra squadra esperta serà in situ per furnisce una guida dettagliata di u produttu è discute cumu i nostri equipaggiamenti ponu aiutà à riduce u cunsumu d'acqua, riduce i costi energetichi è migliurà a conformità ambientale.
Aspittemu cun impazienza di scuntrà i prufessiunali di l'industria, i partenarii è i clienti potenziali in Tanzania per esplorà inseme opportunità future.
Visitate Holly Technology à u stand B102C - custruemu un avvene più pulitu per u settore minerariu.
Data di publicazione: 29 d'aostu 2025
