Fornitore Globale di Soluzioni di Trattamentu di l'Acque Residue

Più di 18 anni di cumpetenze in fabricazione

Applicazione di a macchina di disidratazione di fanghi in u trattamentu di l'acque reflue di e fabbriche di carta

A macchina di disidratazione di fanghi di pressa à vite hè largamente aduprata in u trattamentu di l'acque reflue di e fabbriche di carta. L'effettu di u trattamentu in l'industria di a carta hè assai significativu. Dopu chì i fanghi sò stati filtrati per estrusione a spirale, l'acqua hè filtrata fora da u spaziu trà l'anelli mobili è statichi, è i fanghi sò spremuti fora da l'uscita di i fanghi sò scaricati per cumpletà u trattamentu di i fanghi di l'acque reflue di a fabricazione di carta, è dopu sò sottumessi à un trattamentu avanzatu o à un trattamentu in uscita.

A macchina di disidratazione di fanghi di pressa à vite hè largamente aduprata, è pò esse aduprata da grandi gruppi di carta, cumpagnie di carta, impianti di stampa, tintura è stampa, ecc. Ci sò innumerevoli casi d'usu di macchina d'impilamentu à vite in l'industria di a carta. A capacità di trasfurmazione ghjurnata hè assai grande, a pruduzzione d'acqua hè chjara, è a pruduzzione di fangu hè grande. L'utilizatori elogianu: a macchina d'impilamentu à vite hè assai faciule d'utilizà, risparmia elettricità è acqua, risparmia soldi è manodopera. Funziona automaticamente ogni ghjornu senza esse survegliata. Pò esse operata, ciò chì hè assai cunveniente.

A macchina di disidratazione di fanghi di pressa à vite in l'acqua usata di a fabbrica di carta ùn hà micca solu prumuvutu u rapidu sviluppu ecunomicu di l'industria cartaria, ma hà ancu risoltu e preoccupazioni di u trattamentu di l'acqua usata per l'imprese utilizatori, è hà sparghjitu l'influenza è l'effettu di l'usu di a macchina di disidratazione di fanghi di pressa à vite. Più cumpagnie è utilizatori sò cuscenti di l'esistenza di e macchine di disidratazione di fanghi di pressa à vite, è l'equipaggiu emblematicu di l'industria di a prutezzione ambientale hà risoltu u prublema di u trattamentu di e acque reflue per l'industria cartaria.


Data di publicazione: 31 d'ottobre di u 2022